wszystkie elementy do napraw blacharskich sa dostarczane do malowania. zatem - jak nie chcesz "farby jakiejś" na aucie - to najlepiej nie naprawiaj :diabelski_usmiech
w każdym innym przypadku - tj klepanie błotnika, wymiana zderzaka i tej nieszczęsnej listewki pod lampą - naprawa sprowadza się do lakierowania tychże elementów.
Co do błotnika, to o ile nie jest jakoś strasznie zmasakrowany to raczej nie proponowałbym wymiany- lepiej go podklepać, a zostawić w spokoju fabryczne miejsca jego łączenia z resztą budy- tak jak sugeruje Maicroft.
w każdym innym przypadku - tj klepanie błotnika, wymiana zderzaka i tej nieszczęsnej listewki pod lampą - naprawa sprowadza się do lakierowania tychże elementów.
Co do błotnika, to o ile nie jest jakoś strasznie zmasakrowany to raczej nie proponowałbym wymiany- lepiej go podklepać, a zostawić w spokoju fabryczne miejsca jego łączenia z resztą budy- tak jak sugeruje Maicroft.
Komentarz